Alla inlägg den 17 november 2006

Av Gustav & Filippa - 17 november 2006 22:12

Äntligen har jag fått träffa min favorittjej igen! Idag har nämligen Emilia och hennes mamma varit och hälsat på oss. Vi har som bekant flirtat med varandra tidigare och idag fick vi ligga på golvet och lära känna varandra lite bättre. Jag sög på hennes finger och höll henne i handen en stund. Det var jättemysigt! Jag gillar att hålla handen överhuvudtaget. Om jag t ex är lite gnällig i bilen så brukar det bli mycket bättre om jag får hålla mamma i handen.Ikväll har jag varit med mamma och pappa till Gränby centrum. Där fick jag en fin sagobok och en CD-skiva med musik. När vi kom hem igen var det dags för ett bad, men sedan kände jag mig allmänt kinkig och tvär. Det var faktiskt länge sedan som jag var på så dåligt humör. Pappa är dock en tålmodig kille, så han gick omkring med mig i sin famn tills John Blund kom.Mamma och pappa håller tummarna för att jag ska vara gladare imorgon, för då står en lång bilresa till farmor och farfar på agendan!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards