Alla inlägg den 22 november 2006

Av Gustav & Filippa - 22 november 2006 20:35

Idag har mamma och jag träffat våra kompisar i föräldragruppen på Gränby centrum. Det var kul som vanligt, men mamma tycker att jag borde tuffa till mig och inte börja grina för minsta lilla pip. Idag var det Elin som skrämde mig genom att skrika till när jag satt bredvid henne. Mamma måste förstå att jag är en känslig kille, som inte är så tuff som jag ser ut!När vi kom hem igen var jag vrålhungrig, så då fick jag smaka banan- och persikopuré. Det var ok, men mjölk är ändå godast! Min mage har varit ganska instabil på sistone, så mamma hoppas att lite banan kan stabilisera läget igen. Själv är jag lika glad oavsett hur många bajslöjor jag producerar på en dag. Det är bara mamma som tycker att det är lite jobbigt när det blir för många. Så här är det hon som är känslig, men inte säger jag åt henne att tuffa till sig för det? Typiskt mammor!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards