Alla inlägg den 29 november 2006

Av Gustav & Filippa - 29 november 2006 22:30

Redan onsdag! Varit hemma med mamma och pysslat en del. På eftermiddagen mumsade jag i mig några skedar majs- och potatispuré. Det var okej, men inte mer. I ärlighetens namn var det faktiskt roligare att sitta och titta på allt runtomkring mig än att äta. Annat är det när nappflaskan kommer fram. Då fokuserar jag på den till 100% och kan varken titta eller tänka på något annat!Ikväll så har jag varit iväg med mamma och pappa och beställt duschhörna till badrummet. Det var rätt tråkigt, men sedan åkte vi till Babyland och köpte leksaker till mig! Fick två fjärilar - en som blinkar och har lustiga ljud för sig och en som ska hänga i babyskyddet så att jag har något att titta på och dra i när jag följer med mamma och pappa ut på äventyr. Var naturligtvis tvungen att provsmaka mina nya leksaker ikväll och då passade mamma på att fotografera mig. De var ganska goda, men inte lika goda som min tumme!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards